هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران سال ۱۴۰۲

مالی و اقتصادی

به گزارش مزایده مناقصه، نمایشگاه بین المللی خودرو قطعات لوازم و مجموعه های خودرو تهران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه خودرو و قطعات خودرو است که سال قبل در فضای بالغ بر ۹۰ هزار متر مربع برگزار شد و ۷۵۰ مشارکت کننده توانمند داخلی و خارجی و بیش از ۶۰ هزار بازدید کننده در آن حضور داشتند.

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو لوازم و مجموعه های خودرو تهران که همه ساله در مرکز نمایشگاهی سئول برگزار میگردد فرصت بسیار مهمی است تا شرکت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان صنعت خودرو قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

قطعا نمایشگاه امسال یکی از نمایشگاه های بسیار قدرتمند در حوزه خودرو و قطعات خودرو خاورمیانه خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو لوازم و مجموعه های خودرو تهران یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور می باشد. این نمایشگاه از ابتدا با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندیهای شرکت ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده تر برگزار میگردد. این نمایشگاه همچنین به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت خودرو و قطعات خودرو سایر کشورها می باشد.

هجدهمین نمایشگاه قطعات لوازم و مجموعه های خودرو، توسط «شرکت بین المللی ایدرو» و در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ برگزار می شود و در آن بزرگترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی در حوزه قطعات خودرو شرکت خواهند کرد.

 

هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران سال ۱۴۰۲

 

  • تاریخ شمسی: ۲۲ الی ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲
  • تاریخ میلادی : 2023 16-13 Aug
  • ۴ روز نمایشگاه
  • یکشنبه تا چهارشنبه
  • زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010