سهم ۵۷ درصدی استان هرمزگان از مجموع فروش مزایده اخیر اموال تملیکی

مزایده

به گزارش مزایده مناقصه ؛ مجتبی قهرمانی از تحقق موفقیتی مهم در خصوص تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان اموال تملیکی استان هرمزگان با دستیابی به رکورد فروش ۴ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریالی در جریان برگزاری مزایده سراسری شماره ۲۷۰ اموال تملیکی خبر داد.

وی افزود: در راستای دستور رییس قوه قضاییه در خصوص لزوم نظارت و اقدام در جهت ساماندهی به انبار‌های سازمان اموال تملیکی به‌منظور صیانت از حقوق بیت المال، مزایده سراسری فروش کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی استان هرمزگان طی یک هفته از ۱۰ تا ۱۷ مردادماه ۱۴۰۲ برگزار شد که خوشبختانه با اطلاع‌رسانی مناسب، مورد استقبال گسترده متقاضیان و خریداران قرار گرفت و در نتیجه آن، استان هرمزگان موفق به فروش ۴ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریالی شد.

قهرمانی تصریح کرد: در جریان برگزاری مزایده اخیر اموال تملیکی که در سراسر کشور برگزار شد، ۵۷ درصد از مجموع فروش متعلق به استان هرمزگان بوده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده و اقدامات صورت گرفته، میزان فروش اموال تملیکی استان هرمزگان از سال ۱۴۰۰ تا مردادماه ۱۴۰۲ بیش از ۴۲ هزار میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بوده است.

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به پیشتازی این استان در تعیین تکلیف انبار‌های اموال تملیکی و رتبه نخست آن در سطح کشور، تأکید کرد: براساس شاخص‌های هجده‌گانه عملکردی در حوزه‌های اموال منقول و غیرمنقول، اموال تملیکی استان هرمزگان از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ بیشترین میزان فروش و درآمد در کل کشور را به خود اختصاص داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010