شرکت ایتالیایی برنده مناقصه ساخت دریاچه مصنوعی در عربستان به هزینه 4.7 میلیارد دلار

مناقصه

به گزارش مزایده مناقصه ؛شرکت ایتالیایی « ویبیلد» برنده امضای قراردادی به ارزش 4.7 میلیارد دلار (17.62 میلیارد ریال سعودی) برای احداث چند سد با هدف ساخت دریاچه مصنوعی در شهر کوهستانی نیوم عربستان سعودی شد.

به گزارش الشرق الاوسط ، این شرکت ایتالیایی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد در قالب برنامه چشم انداز 2030 برای تنوع بخشی اقتصادی درعربستان، سه سد برای ایجاد دریاچه آب شیرین به طول 2.8 کیلومتر در منطقه تروجینا  احداث می کند.

بر اساس بیانیه این شرکت، افزون بر انجام یک سری طرح ها و فعالیت های ابتکاری، سه سد برای ایجاد  دریاچه آب شیرین در دهکده و پیست اسکی تروجینا خواهد ساخت و بیش از ده هزار نفر در این عملیات ساخت و ساز شرکت خواهند داشت.

شرکت ایتالیایی برنده مناقصه ساخت دریاچه مصنوعی در عربستان به هزینه 4.7 میلیارد دلار

این منبع افزود: احداث سد اصلی با استفادن از بتن های فشرده و با ارتفاع 145 متر و طول 475 متر و گنجایش 2.7 میلیون متر مکعب آب ساخته خواهد شد بطوری که  این دریاچه مصنوعی قادر خواهد بود مساحتی معادل 1.5 کیلومتر مربع را پوشش دهد و حاوی جزیره ای برای غواصی و پیاده روی در کنار گیاهانی خواهد بود که در این جزیره کشت خواهند شد.

این شرکت ایتالیایی با اشاره به سازه های معماری این طرح به شکل یک کشتی معلق در بالای سد، از ساخت هتل و منطقه مسکونی با امکانات اقاماتی و میزبانی خبر داد.

شرکت ایتالیایی برنده مناقصه ساخت دریاچه مصنوعی در عربستان به هزینه 4.7 میلیارد دلار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010