۸۸ پروژه و ملک مازاد در استان همدان به مزایده گذاشته می‌شود

مزایده

به گزارش مزایده مناقصه ؛ تورج الوانیان بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه اعتبارات خوبی از سفر ریاست جمهوری در همدان به پروژه‌ها اختصاص پیدا کرد، اظهار کرد: در حوزه راه محور همدان – گل تپه- علیصدر با سه هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب، کنارگذر غرب همدان با چهار هزار میلیارد ریال، کنارگذر اسدآباد هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و ایستگاه راه آهن همدان هزار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه‌ها اعتبار اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: همچنین راه دسترسی به ایستگاه راه آهن همدان ۶۰۰ میلیارد ریال و راه آهن همدان – ملایر با سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با توجه به اعتبارات سفر ریاست جمهوری در اولویت اجرا قرار گرفت.

۳۱ شهریور آخرین فرصت استفاده از اعتبارات در دستگاه‌ها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان بعضی از اعتبارات مربوط به چند شهرستان و یا ملی است، گفت: در وزارت نیرو در مجموع ۲ هزار ۳۵۰ میلیارد ریال، جهاد کشاورزی ۲۰ هزار میلیارد ریال، بهداشت و درمان هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال و آموزش و پرورش هشت هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال مصوبه داشته است.

الوانیان خاطرنشان کرد: زمینه قنات‌ها کار بزرگی با جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور انجام شده است چراکه باید از همه منابع آب استفاده بهینه کنیم و در این زمینه ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهور مصوب شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی همدان ۵۰ درصد افزایش یافت، بیان کرد: با تلاش دولت ۱۶ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال اعتبارات طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (عمرانی) استان ابلاغ شد که در مقایسه با ابتدای سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان عنوان کرد: سال گذشته ۶۸ درصد از اعتبارات عمرانی اختصاص یافت و ویژگی بارز آن پرداخت نقدی ۹۴ درصدی این اعتبارات بود.

وی با اشاره به لزوم استفاده از اعتبارات در دستگاه‌ها گفت: ما در روزهای گذشته چندین جلسه با ادارات و دستگاه‌های استان نشست برگزار کرده‌ایم تا از اعتبارات نقدی و اوراق خود در مدت باقی مانده استفاده کنند.

الوانیان افزود: اگر تا ۳۱ شهریور نتوانند اعتبارات خود را هزینه کنند به تهران برگشت خواهد خورد که سال گذشته این مقدار بسیار کم بود و امسال هم پیش‌بینی ما درصد بسیار کمی است.

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان حفظ خواهد شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان در ارتباط با فروش اموال مازاد دستگاه‌های استان همدان بیان کرد: در راستای تأکیدات دولت به مولدسازی و فروش اموال مازاد دستگاه در استان همدان تا به امروز ۸۸ پروژه را شناسایی کرده‌ایم.

وی افزود: به زودی اقدامات قانونی در زمینه مزایده گذاشتند این اموال انجام خواهد شد.

الوانیان با اشاره به سند تحول و پیشرفت استان همدان گفت: سند تحول و پیشرفت استان برای ۳ سال آینده با همکاری دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و خدمات تنظیم شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان عنوان کرد: این سند به صورت کتاب خواهد شد و در اختیار تمام ادارات و دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در ارتباط با کوچ جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان به یزد گفت: جشنواره جز اعتبارات هزینه‌ای استان است که بخشی از این اعتبارات تأمین شده برای برگزاری جشنواره‌ها مذاکراتی بین استان و وزارت خانه اتفاق می‌افتد و طبق تفاهماتی که انجام می‌شود بخشی را استان و بخشی را وزارتخانه متقبل می‌شود.

الوانیان خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده این جشنواره در همدان حفظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010